• nl
 
title

Bijzonder gastvrij

Kaap Doorn staat vooral bekend om haar gastvrije medewerkers. Kaap Doorn werkt alleen met eigen mensen, niet met tijdelijke krachten. Hierdoor zijn onze medewerkers van de hoed en de rand op de hoogte en zal al ons personeel veel van uw vragen kunnen beantwoorden.

 

Persoonlijke ontvangst

 

Wanneer de contactpersoon van de groep bij ons binnenkomt, wordt hij of zij door onze gastvrouw ontvangen en wordt de dag nog eens helemaal doorgenomen. Last-minute wijzigingen kunnen dan nog doorgegeven worden, zodat de bijeenkomst helemaal naar uw wensen verloopt. Mocht u nog extra apparatuur nodig hebben of heeft u andere vragen, dan worden deze snel en efficiënt opgelost. Wij spreken met u af waar de deelnemers ontvangen moeten worden en vertellen u waar u terecht kunt met al uw vragen. Laat de zorgeloze dag beginnen.

 

Flexibele keuken

 

Natuurlijk komt het voor dat iemand geen dieetwensen heeft doorgegeven maar die wel heeft, of dat het menu van de Chef niet voldoende aanspreekt en men liever iets anders eet. Dat is nooit een probleem bij Kaap Doorn. Voor vegetariërs is er ook altijd ruim voldoende keuze en mocht u een allergie hebben, meld het ons, wij zorgen voor voldoende alternatieven.

 

Een goed gevoel van begin tot eind

 

Ons streven is, om iedere gast met een tevreden gevoel te zien vertrekken. Daar is alles bij Kaap Doorn op gericht. Dat begint al bij het maken van de boeking. U ontvangt snel een duidelijke offerte tegen een concurrerende prijs. Ook de verdere afhandeling van uw reservering verloopt soepel en zonder openstaande vragen. Wanneer de groep bij ons arriveert treft u dan ook alles aan zoals afgesproken. Geen verrassingen, behalve dan positieve. Niet zelden horen wij onze gasten bij het vertrek vertellen dat zij het zo naar hun zin hebben gehad en zo heerlijk hebben gegeten. Dat is ons doel. Na afloop van uw bijeenkomst ontvangt u van ons de factuur. Ook zonder verrassingen. Wij hopen u daarna nog vaak terug te zien als onze gast.