title

Bijzonder gastvrij

“Het voelt als thuiskomen”

 
Kaap Doorn staat vooral bekend om haar gastvrije medewerkers. We werken alleen met eigen mensen, niet met tijdelijke krachten. Ons vaste team heeft veel ervaring, waardoor onze medewerkers van de hoed en de rand weten en de meeste van uw vragen kunnen beantwoorden.
 

Persoonlijke ontvangst

 
Wanneer de contactpersoon van de groep bij ons binnenkomt, wordt hij of zij door onze gastvrouw ontvangen en nemen we de dag nog eens helemaal door. Last-minute wijzigingen kunt u dan doorgeven, zodat de bijeenkomst helemaal naar uw wensen verloopt. Mocht u extra apparatuur nodig hebben of bij andere vragen: wij helpen u snel en efficiënt. We spreken met u af waar de deelnemers ontvangen mogen worden en vertellen u waar u terecht kunt met al uw vragen. Laat de zorgeloze dag beginnen.
 

Flexibele keuken

 
Natuurlijk komt het voor dat iemand geen dieetwensen heeft doorgegeven maar die wel heeft, of dat het menu van de chef niet voldoende aanspreekt en men liever iets anders eet. Dat is geen probleem bij Kaap Doorn. Voor vegetariërs is er altijd ruim voldoende keuze en als u een allergie hebt: meld het ons, wij zorgen voor voldoende alternatieven.
 

Een goed gevoel van begin tot eind

 
Ons streven is om iedere gast met een tevreden gevoel te zien vertrekken. Daar is alles bij Kaap Doorn op gericht. Dat begint al bij het maken van de boeking. U ontvangt snel een duidelijke offerte tegen een concurrerende prijs. Ook de verdere afhandeling van uw reservering verloopt soepel en zonder openstaande vragen. Wanneer de groep bij ons arriveert, treft u dan ook alles aan zoals afgesproken. Geen verrassingen, behalve dan positieve. Niet zelden horen we gasten bij hun vertrek vertellen hoe ze het naar hun zin hebben gehad en hoe heerlijk ze hebben gegeten. Dat is ons doel. Na afloop van uw bijeenkomst ontvangt u van ons de factuur. Ook zonder verrassingen. Wij hopen u daarna nog vaak als onze gast terug te zien.