• nl
 
title

Annulering

Helaas kan het voorkomen dat u moet annuleren, daarom onze voorwaarden op een rij

 

Het kan gebeuren dat u, om welke reden dan ook, uw verblijf bij ons wilt annuleren of dat er deelnemers afzeggen. Zodra u dat weet verzoeken wij u ons dat – via e-mail: [email protected] – te melden. Afhankelijk van de termijn waarbinnen u annuleert hebben wij voor u al kosten gemaakt en is het moeilijk om de gereserveerde ruimte nog aan anderen te verhuren. Daarom werken we met de volgende annuleringsregeling:

 

Algemeen

 

  • Indien een overeenkomst definitief is gereserveerd kan tot zes maanden voor aanvang van de bijeenkomst geheel kosteloos worden geannuleerd.
  • Indien binnen zes maanden voor aanvang van de bijeenkomst tot twee maanden voor aanvang van de bijeenkomst wordt geannuleerd, kan 10% van het geraamde factuurbedrag in rekening worden gebracht.
  • Indien binnen twee maanden voor aanvang van de bijeenkomst wordt geannuleerd, wordt 60% van het geraamde factuurbedrag in rekening gebracht.
  • Bij annulering binnen een week voorafgaand aan de bijeenkomst, wordt het gehele geraamde factuurbedrag in rekening gebracht.

 

 

Individuele deelnemers

 

  • Binnen twee maanden voor aanvang van de bijeenkomst is annuleren mogelijk tot een maximum van 20% van het aantal deelnemers dat in de bevestiging wordt genoemd. Annulering van individuele deelnemers (tot een maximum van 20%) is tot vijf werkdagen voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos.
  • Bij annulering van individuele deelnemers (tot een maximum van 20%) binnen vijf werkdagen voor aanvang van de bijeenkomst wordt 60% van de deelnemersprijs berekend.
  • Bij annulering op de aanvangsdag van de bijeenkomst wordt de volledige deelnemersprijs berekend.
  • Werkdagen eindigen om 17.00 uur.