Senior medewerker Reserveringen 24 uur
Ben jij onze nieuwe collega die voor niets minder gaat dan een onvergetelijk en onbezorgd verblijf van onze gasten? Weet jij gasten zich echt welkom te laten voelen met je ‘hospitality personality’? Heb je oog voor detail, een goed commercieel inzicht, best een beetje salesdrive en een authentiek positief karakter? Vind je het ook leuk om af en toe eens bij te springen bij de Frontoffice? Wauw, dan zoeken wij jou!
Rian van der Oest, Manager Reserveringen & Receptie:
“Op de afdelingen Reserveringen en Receptie werken we samen met ongeveer 8 collega’s.
We verzorgen de boekingsaanvragen van onze gasten via de mail, telefonisch en persoonlijk. Omdat wij ons richten op de zakelijke markt betreft het eigenlijk altijd groepsreserveringen. De wensen van onze gasten dagen je uit tot het samenstellen van een passend advies, verrassend aanbod en een aantrekkelijke offerte.
Je bent secuur in het digitaal verwerken van alle gegevens en hebt veel overleg met de operationele afdelingen om te zorgen dat de reservering van begin tot einde soepel verloopt. Door jouw inzicht in de operationele gang van zaken weet je draagvlak te creëren bij je collega’s van andere afdelingen.
De ontvangst van contactpersonen voorafgaand aan hun bijeenkomst en het doorspreken van de dag(en) is ook een onderdeel van je taken. Door pro-actief contact te onderhouden met de contactpersonen en trainers bouw je aan een langdurige relatie. Hiervoor zet je ook je after-sales skills in.
Veel van onze (aanstaande) gasten willen de locatie bekijken. Hiervoor geef je vol enthousiasme en trots rondleidingen en beantwoord je alle voorkomende vragen.
De werktijden voor de afdeling Reserveringen zijn meestal tussen 7.30 en 17.30 uur.
Voor de ondersteuning aan onze Frontoffice help je waar nodig en val je in tijdens pauzes. Heel soms help je ook een dienst(deel) mee in het weekend”.
Wie ben jij?
• Hospitality zit in je DNA! Dit heb je aangevuld met een relevante opleiding op HBO/MBO niveau, (bij voorkeur Hotel Management), of gelijkwaardig denk- en werkniveau.
• Heb je werkervaring in een gelijksoortige functie? Dat zou echt top zijn, we zoeken een senior bij ons team!
• Je bent stressbestendig en een multi-tasker.
• Je glas is altijd halfvol en je weet zelfs een onmogelijke vraag om te toveren tot een uitdaging. Je bent zo’n type die altijd wel een oplossing heeft!
• Je hebt zichtbaar plezier in je werk en straalt dat uit naar onze gasten en je collega’s. Met een glimlach op je gezicht weet jij de gasten te verrassen met jouw gastvrijheid en oog voor detail.
• Je hebt een commerciële instelling met een actieve salesdrive.
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend.
Waarom ons bedrijf zo tof is
• Je komt in een supergezellig, goedgehumeurd team waar we heel behulpzaam zijn voor elkaar. Naast hardwerkende professionals zijn we dol op een beetje humor op de werkvloer!
• Je krijgt van ons lekkere hippe bedrijfskleding, zodat je s’ochtends niet meer voor je kast staat te twijfelen :).
• Jaarlijks geven we een groot feest voor de medewerkers van onze 3 bedrijven; naast hard werken willen we ook genieten toch?
Kaap Doorn is onderdeel van de YMCA Nederland
De YMCA is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en heeft het keurmerk voor erkende goede doelen (CBF). De YMCA houdt zich bezig met het uitvoeren van maatschappelijke activiteiten op het gebied van jeugd- en jongerenwerk en vakantiekampen voor kinderen met een hulpvraag. Een groot deel van het rendement van Kaap Doorn wordt gebruikt om deze activiteiten te financieren. Je werkt dus indirect voor deze mooie goede doelen! Meer weten over onze maatschappelijke betrokkenheid en het werk van de YMCA? Ga naar www.ymca.nl.
Voel jij die welbekende ‘klik’? Mooi! Wij nodigen je van harte uit om je sollicitatie, CV en je leukste recente foto te richten aan:
Irene de Rijk, HR Manager
Kaap Doorn Conferentiehotel
Postweg 9
3941 KA Doorn
T: 06 50 847 177
hr@ymcamanagement.nl