title

Medewerker receptie vanaf 16 uur per week

Medewerker receptie vanaf 16 uur per week

Ben jij een echte ‘hospitality-personality’? En lijkt het je leuk om met jouw persoonlijke benadering en oog voor detail het bezoek van elke gast bijzonder te maken? Heb je minimaal 16 uur en soms wat meer ruimte per week vrij om te ‘shinen’ bij onze Receptie? Wauw, dan zoeken wij jou!

 

Wij zoeken per direct een fijne collega voor ons gezellige team Receptie.

 

Rosa, medewerkster receptie:

“Als medewerker Receptie ben ik met mijn collega’s het eerste aanspreekpunt voor de gasten. We ontvangen met name in de ochtend groepen gasten, verzorgen de check-in en check-out van hotelkamers, verzorgen van telefoon- en mailverkeer en andere voorkomende werkzaamheden. Maar bovenal zorg ik ervoor dat onze gasten zich thuis voelen! Ik draag zorg voor een goede communicatie, overdracht en follow-up, dat is voor ons team en natuurlijk de gasten van groot belang”.

 

Wie zoeken wij?

Met een glimlach op je gezicht weet jij de gasten te verrassen met jouw gastvrijheid en oog voor detail. Je bent representatief, flexibel, enthousiast en positief; je denkt in mogelijkheden. Schakelen tussen werkzaamheden is voor jou gesneden koek. Door jouw persoonlijke benadering maak je het bezoek van elke gast bijzonder en ben je tevens een fijne collega. Fijn als je werkervaring hebt in een soortgelijke functie. Maar bovenal is het belangrijk dat je ‘hospitality in je DNA hebt zitten’, de taakinhoudelijke kant leren we je graag. Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is belangrijk… evenals de nodige computer-vaardigheid.

 

Wij bieden jou?

Afhankelijk van jouw mogelijkheden streven we naar een inzet van minimaal 16 uren per week, soms wat meer. Er zijn ochtend- en avonddiensten en af en toe zaterdagen om te werken. Ideaal om te combineren met je gezin of studie bijvoorbeeld. En…als je meer wilt werken is ook een combinatiefunctie bespreekbaar! Maar dat hoeft niet. We kijken graag samen met jou naar de wensen van beide kanten. Je komt in een supergezellig, goedgehumeurd team waar we heel behulpzaam zijn voor elkaar. Naast hardwerkende professionals zijn we dol op een beetje humor op de werkvloer! Je krijgt van ons trouwens ook lekkere hippe bedrijfskleding, zodat je ’s ochtends niet meer voor je kast staat te twijfelen.

En…we zijn naast hardwerkende professionals gewoon ook echt heel gezellig en dol op een beetje humor op de werkvloer!

 

Kaap Doorn is onderdeel van de YMCA Nederland

De YMCA is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en heeft het keurmerk voor erkende goede doelen (CBF). De YMCA houdt zich bezig met het uitvoeren van maatschappelijke activiteiten op het gebied van jeugd- en jongerenwerk en vakantiekampen voor kinderen met een hulpvraag. Een groot deel van het rendement van de ESH wordt gebruikt om deze activiteiten te financieren. Je werkt dus indirect voor deze mooie goede doelen! Meer weten over onze maatschappelijke betrokkenheid en het werk van de YMCA? Ga naar www.ymca.nl.

 

Gaat bovenstaande over jou en voel jij die “klik”? Wauw! Wij nodigen je van harte uit om je sollicitatie, CV en leukste recente foto te richten aan:

 

Irene de Rijk, HR Manager
Kaap Doorn Conferentiehotel
Postweg 9
3941 KA Doorn

 

hr@ymcamanagement.nl
www.kaapdoorn.nl