title

Facilitair Manager (32-38 uren per week)

Ben jij die positieve persoonlijkheid die samen met je team het beste resultaat voor onze gasten realiseert? Vind je het leuk om zelf ook mee te werken en ben je niet van slag als je dag een beetje ‘change of plans’ vraagt? Wauw, dan zoeken wij jou!!

 

Voor ons team Technische en Facilitaire Dienst zoeken wij een manager die coachend leiding geeft aan de dagelijkse operatie, de voortgang van werkafspraken bewaakt en ervoor zorgt dat iedereen elke dag het beste uit zichzelf haalt.

 

Jouw team bestaat uit 4 medewerkers die ervoor zorgen dat het hotelgebouw en de buitenruimtes representatief zijn en in goede technische staat verkeren. Ook het klaarzetten van de vergaderzalen zijn onderdeel van het werk. De hotelkamerschoonmaak en de algemene schoonmaakdienst zijn uitbesteed, maar vallen onder jouw supervisie.
Naast het aanturen van de afdeling zijn onderhouds- en verbouwingsprojecten, duurzaamheid, RI&E, veiligheid en de bedrijfshulpverlening zaken die in jouw takenpakket zitten.

 

Hospitality is jouw ‘keyword’ en je kracht ligt bij een persoonlijke benadering; voor zowel de gasten als de medewerkers.

 

Alex Huften, directeur;
“De Facilitair manager maakt naast bovenstaande taken ook deel uit van ons Managementteam die de doelstellingen van de organisatie uitrolt en borgt. Daarmee zoeken we een collega die adviesvaardigheid heeft, lekker proactief is, geen afwachter en graag meedenkt over de optimalisatie van de werkprocessen en toekomst van ons mooie bedrijf.
Een relevante achtergrond en opleiding zoals Facility Management komen dan goed van pas.
Met je leidinggevende ervaring en natuurlijk overwicht kun je medewerkers echt in hun kracht zetten. Je hebt daarbij een motiverende, positief coachende aanpak.
Voor dit vak moet je kunnen denken in oplossingen, beslissingen durven nemen en je mouwen opstropen voor elke uitdaging. Je kunt zonder moeite meerdere taken/projecten tegelijk uitvoeren; ‘jou maak je niet gek!’

 

Waarom ons bedrijf zo tof is;

  • Je komt in een supergezellig, goedgehumeurd team waar we heel behulpzaam zijn voor elkaar. Naast hardwerkende professionals zijn we dol op een beetje humor op de werkvloer!
  • Je krijgt een gedegen inwerkperiode, want iedereen heeft dingen te leren. Waar nodig aangevuld door een passende training of bijscholing. We helpen jou dus om je benodigde skills te ontwikkelen (als je ze al niet hebt)!
  • Werkdagen zijn met name doordeweeks; zon-en feestdagen ben je meestal vrij.
  • We weten hoe belangrijk een goede werk-privé balans is. We kijken graag samen met jou welke afspraken hiervoor nodig zijn.
  • Een fantastische werkomgeving midden in bosrijke natuur.
  • Je krijgt van ons lekkere hippe bedrijfskleding, zodat je s’ochtends niet meer voor je kast staat te twijfelen.
  • Jaarlijks geven we een groot feest voor de medewerkers van onze 3 bedrijven; naast hard werken willen we ook genieten toch?

 

Maatschappelijk ondernemen is verweven met ons hotel.
Hotel Ernst Sillem Hoeve is onderdeel van de YMCA Nederland.
De YMCA is een algemeen nut beogende instelling (ANBI) en heeft het keurmerk voor erkende goede doelen (CBF). De YMCA houdt zich bezig met het uitvoeren van maatschappelijke activiteiten op het gebied van jeugd- en jongerenwerk en vakantiekampen voor kinderen met een hulpvraag. Een deel van het rendement van Kaap Doorn wordt gebruikt om deze activiteiten te financieren. Je werkt dus indirect voor deze mooie goede doelen! Meer weten over onze maatschappelijke betrokkenheid en het werk van de YMCA? Ga naar www.ymca.nl.

 

Enthousiast geworden? Mail dan je CV, motivatie en je leukste recente foto naar;

 
Irene de Rijk, HR Manager
hr@ymcamanagement.nl
06-50 847 177